Subject: Uuenduse palve äriregistris
From: Kärt Vigla <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Date: Tue, 9 Apr 2024 15:12:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

All on minu pöördumine registriosakonna ja rik.ee poole. Nad suunasid mind
omakorda Teie poole.

Edastan palve, mille kohaselt võiks sarnaselt kinnistusraamatule edaspidi
olla võimalik laadida digitaalse kinnitusega registriväljavõtteid
ettevõtete kohta.

Hetkel on rik.ee juba väga hea, kuid kolmandate riikidega suhtlemisel
(isegi Läti ja Leedu) siiski äriregistri väljavõttest ei piisa. Soovitakse
digitemplit/allkirja või notari digiärakirja.

Samas selline võimalus on juba kinnistusraamatus olemas (manuses) ning
ettevõtluse edendamise/protsesside kiirendamise jaoks oleks väga kasulik,
kui sarnane automaatne laadimisvõimalus e-äriregistrist oleks ka võimalik.

Tänan!

Lugupidamisega

Kärt Vigla

Jurist

Capital Mill OÜ

Maakri 30

Tallinn 10145 Estonia

Tel: +372 55 622 042

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.capitalmill.eu/> www.capitalmill.eu

 <http://www.capitalmill.eu/>

From: registriosakond <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 9, 2024 2:52 PM
To: Kärt Vigla <[email-masked]>
Cc: RIK info <[email-masked]>
Subject: FW: Uuenduse palve äriregistris

Lugupeetud Kärt Vigla

Seaduste kohta saate infot täpsustada Justiitsministeeriumist.

Justiitsministeerium annab selgitusi õigusaktide kohta (ja selle seoste
kohta infosüsteemidega).

Lugupidamisega

Gerli Aasmäe
kantselei juhataja

Tartu Maakohtu registriosakond

• E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

• Mobiiltelefon 5881 1188

• Telefon 601 1166

• Faks 600 0258

• Postiaadress: Kuninga 22, Pärnu, 80099

Kinnistus- ja registriosakond | Eesti Kohtud (kohus.ee)
<https://www.kohus.ee/eesti-kohtud/kohtususteem/maakohtud/tartu-maakohus/k
innistus-ja-registriosakond>

From: Kärt Vigla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 9, 2024 2:43 PM
To: registriosakond <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Uuenduse palve äriregistris

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tänan, kuid kas muudatust ei ole plaanis, et saaks info ikkagi otse kätte?
Tegemist on ju usaldusväärse portaaliga.

Terv

Kärt

From: registriosakond <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 9, 2024 2:31 PM
To: Kärt Vigla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Uuenduse palve äriregistris
Importance: High

Lugupeetud  Kärt Vigla

Äriregistri kinnitatud väljatrükke on võimalik saada notaribüroost.

Äriregistri seadus–Riigi Teataja
<https://www.riigiteataja.ee/akt/123122022025?leiaKehtiv#para31>  § 31

Lugupidamisega

Gerli Aasmäe
kantselei juhataja

Tartu Maakohtu registriosakond

• E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

• Mobiiltelefon 5881 1188

• Telefon 601 1166

• Faks 600 0258

• Postiaadress: Kuninga 22, Pärnu, 80099

Kinnistus- ja registriosakond | Eesti Kohtud (kohus.ee)
<https://www.kohus.ee/eesti-kohtud/kohtususteem/maakohtud/tartu-maakohus/k
innistus-ja-registriosakond>

From: Kärt Vigla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 9, 2024 2:25 PM
To: registriosakond <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; RIK info <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Uuenduse palve äriregistris
Importance: High

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Lätile ei sobi OÜ registriväljavõte, soovitakse digitaalse allkirjaga.

Kinnistusraamatust saan sellise (manuses).

Kuidas saaksin ka äriregistrist? See kiirendaks oluliselt ettevõtjate
piiriüleseid asjaajamisi.

Vastasel juhul tuleb pöörduda notarisse.

Lugupidamisega

Kärt Vigla

Jurist

Capital Mill OÜ

Maakri 30

Tallinn 10145 Estonia

Tel: +372 55 622 042

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.capitalmill.eu/> www.capitalmill.eu

 <http://www.capitalmill.eu/>